Agenzia di stampa cinese, Pechino, 16 di settembre (Ghurnalistu Yan Xiaohong) The ChinaVestimentuL'Associazione hà publicatu u 16 di l'operazione ecunomica di l'industria di u vestitu in Cina da ghjennaghju à lugliu 2022. Da ghjennaghju à lugliu, u valore aghjuntu industriale di l'imprese sopra à a dimensione designata in l'industria di u vestitu hè aumentatu di 3,6% annantu à l'annu precedente, è u tassu di crescita era 6,8 punti percentuali inferiore à quellu di u listessu periodu di l'annu precedente, è 0,8 punti percentuali inferiore à quellu da ghjennaghju à ghjugnu. Durante u listessu periodu, a CinavestituL'esportazioni anu mantinutu una crescita stabile.
Sicondu a CinaVestimentuL'Associazione, in lugliu, di fronte à l'ambiente internaziunale più cumplessu è severu è à a situazione sfavurevule di l'epidemie domestiche, l'industria di l'abbigliamento cinese s'hè sforzata di superà e difficultà è i prublemi cum'è l'indebulimentu di a dumanda, l'aumentu di i costi è l'arretratu di l'inventariu, è l'industria hà cuntinuatu à stabilizzassi è à ricuperà in tuttu. Oltre à e piccule fluttuazioni di a pruduzzione, e vendite domestiche anu cuntinuatu à migliurà, l'esportazioni sò cresciute constantemente, l'investimenti sò cresciuti bè è i benefici di l'imprese anu cuntinuatu à cresce.
Da ghjennaghju à lugliu, sottu à u forte sustegnu di a ripresa cuntinua di a dumanda di u mercatu internaziunale, l'esportazioni di vestiti di a Cina anu cuntinuatu à mantene una crescita rapida nantu à a basa alta in u 2021, mustrendu una forte resilienza di sviluppu. Da ghjennaghju à lugliu, l'esportazioni totali di vestiti è accessori di vestiti di a Cina anu righjuntu 99,558 miliardi di dollari americani, un aumentu annuale di 12,9%, è u tassu di crescita hè statu 0,9 punti percentuali più altu ch'è quellu da ghjennaghju à ghjugnu.
Ma à u listessu tempu, l'Associazione Cinese di l'Indumenti hà dichjaratu chì u risicu crescente di stagflazione in l'ecunumia mundiale hà aumentatu ulteriormente u risicu di indebulimentu di a dumanda in u mercatu internaziunale, è a cuntinua ripresa ecunomica di l'industria di l'indumenti cinese hè sempre di fronte à sfide. L'inflazione mundiale ferma alta, u risicu di indebulimentu di a dumanda di u mercatu internaziunale aumenta, è a diffusione di epidemie domestiche ùn hè micca favurevule à a pruduzzione è u funziunamentu nurmali di l'imprese. A Cina...vestitiL'esportazioni saranu sottumesse à una pressione più grande in a prossima tappa.
Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2022