Bambùhè sustenibile per parechje ragioni. Prima, hè assai faciule da cultivà.BambùI paisani ùn anu micca bisognu di fà assai per assicurà una racolta eccessiva. I pesticidi è i fertilizanti cumplessi sò guasi inutili. Questu hè perchè u bambù si autoregenera da e so radiche, chì ponu prosperà ancu in u terrenu u più pocu prufondu è rocciosu.

U bambù hè forte - più forte chè l'acciaiu, in fattu. SiconduIngegneria interessante, u bambù hà una resistenza à a trazione di 28.000 libbre per pollice quadratu. L'acciaiu hà solu una resistenza à a trazione di 23.000 libbre per pollice quadratu. Malgradu a so dimensione è a so resistenza, u bambù hè ancu relativamente faciule da trasportà, ancu in zone assai rurale. Tuttu què, cumminatu, face di u bambù un materiale di custruzzione ideale.
Cum'è s'ellu ùn bastassi micca tuttu què, u bambù cresce à a so altezza massima in una stagione di crescita. Ancu s'è u legnu hè tagliatu è adupratu per u legnu, si rigenererà è tornerà a prossima stagione forte cum'è prima. Questu significa chìbambùhè più sustenibile chè certi arburi di legnu duru, chì, secondu SFGate, ponu piglià più di 100 anni per ghjunghje à a maturità.
Data di publicazione: 03 d'aostu 2022